dijous, 30 de maig del 2013

DARRER DIA DE NATACIÓ: ENTREGA DE DIPLOMES I MEDALLES

HOLA FAMILIES! 

AVUI HA ESTAT EL DARRER DIA DE NATACIÓ. COM CADA DIJOUS, HEM ANAT A LA PISCINA PERÒ LA DIFERÈNCIA ÉS QUE QUAN HEM ARRIBAT, ENS HEM TROBAT QUE HI HAVIA MOLTS FAMILIARS QUE HAVIEN VENGUT A VEURE'NS! QUINA IL·LUSIÓ! 

TOTS ELS NENS I NENES HAN ESTAT MOLT CONTENTS I S'HAN ESFORÇAT MOLT EN DEMOSTRAR A TOT EL "PÚBLIC" ALLÒ QUE HAN APRÈS DURANT EL CURS. 

LLAVORS, HEM FET L'ENTREGA DELS DIPLOMES I LES MEDALLES (JA QUE HEM ESTAT UNS AUTÈNTICS CAMPIONS!). 

AQUÍ US DEIXAM LES FOTOS DEL MOMENT: 



ENHORABONA DOFINS! 

INÉS, TUTORA DE LA CLASSE DELS DOFINS. 

7 comentaris:

  1. Tuve la suerte de poder ir a ver el gran acontecimiento. Lo único es que Laura estaba en el grupo de "principiantes", me quedaba un poco lejos y con el gran ventanal acristalado, la luz del sol no dejaba ver con claridad. Pero igualmente lo disfruté (mejor si la hubiera tenido justo debajo claro!). Veo que habeis colgado las fotos de la entrega de diplomas y medallas, ví que Begoña estuvo haciendo, esas las pondreis? Gracias por todo el trabajo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ya he colgado las fotos que hizo Begoña! Las podeis ver en el mismo álbum de picasa donde estan las que hizo Amanda :)

      Elimina
  2. Jo encare em record de les meves mestres , de tot lo que vaig fer durant l'escola i no es feia ni la mitad de lo que fan els nostros nins........., per això estic molt agraida de sa feina que estau fen i en especial a na Inés !!

    ResponElimina
  3. Este mensaje es para Olga....: me pasó lo mismo , pero vamos a quedarnos con lo mejor....;) vi a Laura muy muy contenta , ella sí que te veia bien y te ponia "caritas" y grandes sonrisas, tuvimos la suerte de poder estar en un día tan especial para ellos ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jope Ana! Que se me salta la lagrimita. Sé la ilusión que tenía por que pudiera estar toda su familia (faltaba su hermano y su padre), esa ilusión se reflejaba en su carita de felicidad, en la de ella y como tu dices en la de todos.

      Elimina
  4. H. Nosotros tuvimos la suerte de verlos muy cerquita y poder gravarlos bien (desde la cristalera era imposible)¡¡¡¡ Y sin duda son unos campeones por lo "valientes" que han sido y los miedos superados...........;)

    ResponElimina

 GRADUACIÓ    6È A Bon estiu per tots i totes i molta sort en la nova etapa que començareu !!!! Una besada molt forta. Cosette, Omar, Marc, ...