dijous, 4 de juny del 2020

Religió 04/06/2020

Bon dia a tothom, 
aquesta setmana he pensat que podríem fer una activitat més dinàmica i divertida. Esteu d'acord? 

Suposo que sí, ☺ . Comencem! 

Ja tinc una noció i vosaltres també del terme família i quins són els membres que conformen tant la vostra família com la de Jesús. Ara bé, ja sabem que per estar més units a Déu, i per cultura pròpia, és important reconèixer els diferents tipus d’ arquitectura. En el nostre cas, ens interessa saber coses sobre la casa del Senyor

Quina és? L’església o Catedral. 
La tasca és la següent: 

Aprofita materials, objectes o qualsevol cosa que tinguis per casa i crea una església o catedral amb aquelles parts o detalls que consideris importants i que coneguis. És una activitat lliure on la vostra imaginació i creativitat ha d’estar present. 

No oblidis fer-li una super foto o varies...i enviar-les! (rrodriguezferrer@educaib.eu)

Exemples: 


✓ Us deixo també un dibuix representatiu d’una església per dins. En el cas de crear una església i voleu fixar-vos en algun detall aquí teniu un exemple:

Dibujos para catequesis: PARTES DEL TEMPLO CATÓLICO


Per acabar, a veure si saps respondre a les següents preguntes:

-Quines parts has creat o representat en la teva església ?  Nau, presbiteri, campanari...

-Què és per tu l’església? Per a que serveix o quins sentiments tens cap a ella? 

- Pertanys alguna església? Quina? (Sant Joan, Sant Antoni...) 

-Saps com es diu el capellà?

dimecres, 3 de juny del 2020

DIJOUS. 4-6-20.Tasques escolars

Bon dia ,
L'activitat per avui

CATALÀ

Entreu en el següent enllaç i feu:
Fitxa 16,Les propietats textuals .pàg:18
Llegir: Recorda.
Contesteu activitats 
Aneu al solucionari pàgina 62.

Ànim!!!

dimarts, 2 de juny del 2020

DIMECRES 3-6-20. Tasques escolars.

Bon dia,
Avui farem,

NATURALS

Entreu en l’enllaç
Feu la fitxa 14,Els avanços tècnics i la societat pàg: 16.
Llegiu recorda, contesteu l’activitat.
Aneu al solucionari pàg:74

Gràcies.

ART

BON DIA ESTIMATS I ESTIMADES ALUMNES,


Comencem la classe d'art d'avui!! Aprendrem coses molt interessants i divertides!! Us proposo aprendre a fer PAPIROFLÈXIA. És un art d'origen japonès que consisteix en crear figures de paper de formes variades.
Aquí teniu uns vídeos explicatius per aprendre a crear algunes figures més senzilles: una flor, una papallona i un cor. Desitjo que us agradin molt!






Una abraçada molt forta.
Andrea


dilluns, 1 de juny del 2020

DIMARTS 2-6-20. JUMP MATH.

Bon dia,
Avui farem  JUMP MATH

Pàgina 30: Activitats 6, 7, 8, 9, 10, 11 i 12


Les correccions:









ENGLISH: READING "THE OLDEST PUPIL"

BON DIA ESTIMATS I ESTIMADES ALUMNES,


Desitjo que hagueu passat un cap de setmana fantàstic!!!!! Esteu preparats per les noves aventures d'aquesta setmana? Comencem!

Per a la classe d'avui us proposo llegir un text del vostre class book i després, fer uns exercicis de comprensió escrita de l'activity book. 
A continuació, us facilito la lectura titulada "The oldest pupil". Heu de llegir-la i posteriorment realitzar les tasques. Aquí, la teniu:






Les activitats que heu de fer posteriorment es troben a la pàgina 28 del vostre ACTIVITY BOOK. Podeu fer els exercicis 1, 2 i 3. Com s'han de fer?:

ACTIVTY 1. Heu d'associar les dates amb la seva frase corresponent.

ACTIVITY 2. Heu de llegir les frases i encerclar l'opció a o b de cadascuna d'elles.

ACTIVITY 3. S'ha de completar la següent informació: títol, tipus d'història, personatges principals i lloc on es desenvolupa. A continuació, heu d'encerclar la resposta correcta en l'apartat "Review" .

Per qualsevol pregunta, no dubteu en enviar-me un email.
Us envic una abraçada molt forta!
Què tingueu un gran dia!!
Andrea

1-6-20.Dilluns. Tasques escolars

Bon dia,
Comença JUNY
ja estem en la recta final,
Ànim ho esteu fent molt bé.

L'activitat per avui,

CATALÀ

Entreu en el següent enllaç i feu:
Fitxa 15, La ela geminada.pàg17.
Llegir: Recorda.
Contesteu activitats 
Aneu al solucionari pàgina 62.

Feu també una comprensió lectora.

Comprensió lectora:Bages centre.Atlantida .(lectura número 15)
Llegir la informació.
Contestar a les preguntes.

Fins demà.

 GRADUACIÓ    6È A Bon estiu per tots i totes i molta sort en la nova etapa que començareu !!!! Una besada molt forta. Cosette, Omar, Marc, ...